باباییبابایی، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 37 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
شروع زندگیمونشروع زندگیمون، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدنمونیکی شدنمون، تا این لحظه: 18 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
اووون روزاووون روز، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
فسقلی مافسقلی ما، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

خدایا خودت پناهم باش

........

1394/2/10 0:32
نویسنده : خودم
426 بازدید
اشتراک گذاری

ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...

ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ ...

ﻣﻲ ﮔﻮیند بزﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، 

ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ...

 ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ ...

ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ، 

ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...

 ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺭﺣﻢ ﺍﻟﺮﺣﻤﻴﻦ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻢ، 

ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺳﺨﺖ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...

ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ... 

ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺪﺍﻳﻲ ...

 ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ... 

ﻣﮕﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﻭﻡ...

ﻣﻦ ﺍﻣﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ ...

ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ...

ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﻳﻦ ﻣﻀﻄﺮ.....!!!

تا آرام گیرد این قلب نا آرام من.....

خدای من....

به حضورت،

به نگاهت،

به یاریت نیازمندم.....

سال هاست به این نتیجه رسیده ام که

 

" تو "

 

آن مشترک مورد نظری هستی

 

که همیشه در دسترسی.

** اِلٰهي وَ رَبّي مَنْ لي غَیْرُکَ **

 

پسندها (14)

نظرات (12)

مامان عاشق
11 اردیبهشت 94 23:16
خدايادامن همه روسبز کن التماس
خودم
پاسخ
الهـــــی آمیـــن
مامان پری
12 اردیبهشت 94 21:50
سلام خانومی؟خوبی؟کجایی عزیز؟چرا نیستی؟
خودم
پاسخ
سلام پری جووون... ممنون عزیزم... یه خورده بی حوصله م... بهترشم حتمأ میام مینویسم... بابت اطلاعاتی که برام فرستادی ممنونم... پارلا جونم ببوس
مامان پری
13 اردیبهشت 94 16:09
سلام عزیزم ...خدا بد نده چی شده؟چرا حال نداری؟
خودم
پاسخ
سلااام...کلافه بودم... الان بهترم عزیزم
مامان پری
14 اردیبهشت 94 11:31
سلام عزیزم دلم برات تنگیده کجایی؟بهتر نشدی؟
خودم
پاسخ
سلام... اومـــــدم
لیلا
15 اردیبهشت 94 11:22
منم همینطور میگن هیچ مشکلی ندارید نمیدونم چیکار کنم اگه مشکلی بود ادم حلش میکرد
خودم
پاسخ
آره لیلا جاااان...
مامان پری
15 اردیبهشت 94 11:22
سلام کجایی عزیز؟الان 5 روزه از اخرین پستت میگذره.نگرانت شدم.کجاااایی؟
خودم
پاسخ
سلاااام پری جوووونم... بببخشید دیر اومدم... یه خورده برام سخت بود راستش... ولی خوب بلآخره اومدم... پارلا جونو ببووووس
لیلا
15 اردیبهشت 94 12:59
عزیزم اگه امکانش برات هست برو ivf
خودم
پاسخ
نه نمیتونم برم فعلأ... خودمم خیلی میترسم... چون نشه واقعأ دیگه نمیدونم چه حالی میشم... دکترمو عوض میکنم ببینم تا بعد چی میشه.... به امید خدا
سحر
18 اردیبهشت 94 20:31
سلام عزیزم.خوبی؟امیدوارم حالت بهتر شده باشه و زودتر بتونی بیای و ما رو از حال خودت با خبر کنی منتظرتم
خودم
پاسخ
سلام سحر جانم... خداروشکر که بهتری... ممنونم که بیادم هستید
مامان الی
21 اردیبهشت 94 18:30
عزيزم انشااله با خبراي خوب بيايي
خودم
پاسخ
ممنون عزیززززم... انشاءالله با هم
مامان ندا
30 اردیبهشت 94 8:49
ایشالله هرچ زودتر خوشحالیت رو ببینم براتون امین درخواست دوستی دادم لطفا قبول کنین
خودم
پاسخ
ممنون عزیزم...
سيدفاطمه
4 شهریور 94 14:36
سلام عزیزم خوبی پیدانیستی انشاالا هرجاهستی خوش باشی . ئ32
خودم
پاسخ
سلام فاطمه جاااان... اومدم عزیزم
مامان سمیرا
15 شهریور 94 15:55
سلام خوبی عزیزم . من به وبلاگت سرمیزدم اما الان رمز ندارم میشه رمزتو بدی.
خودم
پاسخ
سلام سمیرا جان... ببخشید یادم نیست بهت رمز دادم یانه؟؟ آلزایمر گرفتم بخدا